Klachten & KiFiD

Capler spant zich in om uw belangen zo goed en zorgvuldig mogelijk te behartigen. Mocht u ondanks deze zorgvuldigheid een klacht hebben over onze dienstverlening, dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De klachtenprocedure bestaat uit de volgende stappen:

Published
Categorized as Help

Hoe kan ik investeren?

Om over te kunnen gaan tot investering moet je je inschrijven in een van de fondsen op ons platform. De toegang tot inschrijving wordt echter pas verleend na het doorlopen van een paar essentiële stappen. Hieronder lichten wij deze stappen nog eens verder toe.     1. Word member   Ten eerste moet je je… Continue reading Hoe kan ik investeren?

Published
Categorized as Help

Ondersteunde betaalmethoden

Na ondertekening van een inschrijving bij Capler ga je direct over tot investering. Dit doen wij zodat het bedrag en de datum van de investering overeenkomen met die op jouw ondertekende contract. Bij investering ondersteunen wij de volgende twee betaalmethoden.   iDeal   Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt… Continue reading Ondersteunde betaalmethoden

Published
Categorized as Help

Daglimiet wijzigen? Hoe moet dat?

Om te kunnen investeren met Capler moet jouw daglimiet toereikend zijn voor de gewenste investering. Hoe je deze moet wijzigen, en hoe lang het duurt voordat deze is doorgevoerd, scheelt per bank. Hieronder staat een overzicht van alle banken die worden ondersteund door iDeal. Staat jouw bank er niet bij? Geen zorgen. Je kan ook… Continue reading Daglimiet wijzigen? Hoe moet dat?

Published
Categorized as Help