Capler spant zich in om uw belangen zo goed en zorgvuldig mogelijk te behartigen. Mocht u ondanks deze zorgvuldigheid een klacht hebben over onze dienstverlening, dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De klachtenprocedure bestaat uit de volgende stappen:
Category: Help
Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?
Na ondertekening en overboeking van je belegging bij Capler, wil je natuurlijk graag weten of deze goed is aangekomen. De betalings- of ontvangstbevestiging van jouw belegging is afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode. Hieronder leggen we het uit. iDeal Met iDeal kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de mobiel… Continue reading Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?
Hoe kan ik investeren?
Om een investering in het Capler Private Equity Fund-of-Funds te kunnen doen, moet je je eerst inschrijven op ons platform. De investering in het fonds is pas afgerond na het doorlopen van een paar belangrijke stappen. Hieronder lichten wij deze stappen nog eens verder toe. 1. Maak een account Je begint het proces met het… Continue reading Hoe kan ik investeren?
Ondersteunde betaalmethoden
Na ondertekening van een inschrijving bij Capler ga je direct over tot investering. Dit doen wij zodat het bedrag en de datum van de investering overeenkomen met die op jouw ondertekende contract. Bij investering ondersteunen wij de volgende drie betaalmethoden. iDeal Met iDeal kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de… Continue reading Ondersteunde betaalmethoden
Daglimiet wijzigen? Hoe moet dat?
Om te kunnen investeren met Capler moet jouw daglimiet toereikend zijn voor de gewenste investering. Hoe je deze moet wijzigen, en hoe lang het duurt voordat deze is doorgevoerd, scheelt per bank. Beleggingen tot €50.000 kunnen over het algemeen met iDeal en met een directe overboeking (SEPA) worden overgeboekt. Bedragen boven de €50.000 worden niet… Continue reading Daglimiet wijzigen? Hoe moet dat?